Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Tråd: Lavt stoffskifte?
Threaded View
-
15-10-10, 19:17 #28
Sv: Lavt stoffskifte?
Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver og føler med deg

Ikke føl deg dum iforhold til oss. Mye av det du beskriver skyldes mangel på energi og evne til å arrrgumentere for egen sak i forhold til en sykdom som du ikke er godt kjent med enda (dette er mao symptomer på lavt stoffskifte)
Det du skal gjøre er å ringe han tilbake med beskjed om at dersom han skal ha deg til å vente i 6 uker er du nødt til å ha sykemelding for den perioden, fordi symptomene dine er så sterke at dette går ikke lengre. Da tenker jeg han skriver ut medisiner.
Selv om pasienter må vente i Norge så er det ikke vanlig å gjøre dette i alle andre land. Og Norge 6 uker er dessuten det minimum av tid det vil ta for behandlingen å begynne å virke.
Husk at når vi her inne så instendig ber deg om ikke å vente med å få iverksatt behandling er det fordi mange av oss har måttet gjøre det samme og vi har svært dårlig erfaring med konsekvensene av å vente. Det er også en av grunnen til at mange av oss har mistet tillitt til leger, rett og slett fordi vi har erfart at de tar feil. I verste fall går det an å bytte fastlege også. Hør deg om i nærmiljøet om noen kjenner leger det er lett å samarbeide med. Og spør etter "brukermedvirkning" og "pasientrettigheter"
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker