Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Plager etter leppebiopsi
Threaded View
-
05-10-10, 16:28 #1
Plager etter leppebiopsi
Jeg er under utredning for Sjøgrens, og har mange symptomer på det. Legen sendte meg til en ønh-spesialist som tok en leppebiopsi. Dette er nå 2 uker siden, og jeg har fortsatt masse plager pga det forbaska inngrepet

Lurer på om noen andre her har tatt leppebiopsi, og hva som er normalt?
Og er ikke en leppe-biopsi en slags "siste utvei" - noe de gjør hvis de ikke andre prøvene gir noe svar?
Ønh-legen strevde noe forferdelig under biopsien, det var blod overalt og jeg så ut som jeg hadde fått juling etterpå. Den første uka hadde jeg skikkelig verandaleppe og jeg var blå over hele haka, og jeg levde på oppskåret banan og annen myk mat.
5 dager etter inngrepet begynte det å blø, men legen sa jeg skulle se det an. Stingene forsvant etter 11 dager, men det er fortsatt vondt. Såret ser ut til å være grodd, men leppa er hard og litt nummen og det kjennes som den er en hard klump inni.
Jeg er livredd for at dette blir min nye hverdag, at det faktisk er noe jeg må leve med
Noen som har vært gjennom det samme?
Veldig takknemlig for innspill her, for jeg føler så sterkt at noe er galt...Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 10-12 år siden. Jeg følte meg ikke syk på den tiden, bare litt trøtt, og prøveresultatene var helt greie etter at jeg ble medisinert.
For 3 år siden kom smellen...
Lignende tråder
-
etter graviditeten...
Av lotten i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 24-02-09, 23:24 -
Etter ett år på Neo Mercazole...
Av Kikkeline i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 28-03-08, 17:51 -
Høy puls etter mat...
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 16-02-07, 19:13 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat
Bokmerker