Takk for svar Rufus, Berit1974, og Blondie!

Jeg må si jeg er super fristet til å gå opp i dose til 180 mg, men jeg får vel vente en stund da...

Ellers er jeg jo i bedre form gjennomsnittelig sett enn for 3 uker siden. Og jeg merker at så fort jeg tar thyroid, blir jeg mye bedre. Men det virker som om det blir for lite hver gang. Har akkurat nå vært på shoppingsenter med begge unga, og det gikk veldig fint, selv om jeg merker jeg er noe hypo. Det gikk jo ikke bra for et par uker siden, da jeg omtrent ikke klarte å finne veien ut. Nå er snart tiden inne for neste dose thyroid for dagen, og det blir spennende og se responsen kroppen gir. Når det gjelder mengden t3, puls og varmefølelse som følge av inntak av thyroid, kjenner jeg at bryr meg svært lite akkurat nå.. Så det er da noe bra som kommer med å bli lettere liksgyldig. Neida, jeg bryr meg svært lite fordi "hodet er hypo", og blir bedre ved inntak av thyroid, selv om pulsen virker høy på forhånd før inntak. Jeg skriver virker, for jeg har jo ikke giddet å tatt den.

Jeg leste faktisk om en lege kalt Stephen Langer i går, som roser Armour opp i skyene, og som selv bruker Armour og behandler pasienter med det. Han nevner høy puls som en slags overreaksjon kroppen har, og sier videre at han i noen tilfeller må venne pasienter til Armour veldig forsiktig ( på grunn av overreaksjoner).

Her er en link til mange av hans uttalelser (video) ang. thyroid (armour), behandling av stoffskifteproblemer og så videre. Jeg syns i hvertfall noen av disse videoene gav meg håp og var informative.

http://www.ihealthtube.com/aspx/contributors.aspx?sp=26