Jeg tenker det samme som deg, at dette er ting som bør sjekkes ut, for jeg har også kjent meg igjen i det som noen av dere forteller. I går var ikke dagen jeg fikk sagt så mye fornuftig, hodet var tomt, og når huskelista ligger hjemme sliter man.

Planen min er å få en utskrift av alle prøvesvar av meg, og ta dem med neste gang, pluss at jeg skal ta med min egen beskrivelse av hvordan ting har vært. Så blir jeg ikke begrenset av ytre omstendigheter.

Selv tror jeg at hans antagelser kommer på bakgrunn av legens henvising, som jeg mistenker ikke var god nok. Der sto også kun siste prøvesvar, som jo viser bra resultater (tror jeg). Jeg har "glemt" meg selv i det siste. Har vært og er mye rundt barna nå, så da har jeg ikke overskudd til å følge med på stoffskifte og alt rundt det. Men jeg fikk et spark bak med den turen i går, så jeg skal forberede meg skikkelig ved å ha med all dokumentasjon neste uke. Da blir jeg ikke stoppa av at det sier stopp for meg.

Takk for tilbakemeldinger, forresten. Er godt å høre andre som tenker som meg. Når alt blir "kaos" i stress, så tenker man jo ikke klart selv.