Ja, er fortsatt i overaskende bra form på 3-4 grain. Egentlig sitter jeg å venter på nedturen, fælt å si det egentlig. Men når man har hatt så mange nedturer etter å hatt perioder man har vært bra, så tør man ikke håpe for mye.

Hvor lenge må egentlig formen være bra før man kan si at formen er stabil da? Enn så lenge nyter jeg dagene med mer energi enn jeg er vant til å ha. Selv fulltid jobb går greit nå om dagen. (særlig nå etter en uke ferie )

Tror tyroiden er ganske stabil nå, så skal fokusere mer på binyrene. Ta denne ashwagandha(eller hva den heter) og fortsette med pregnenleone. Skal kjøpte tabletter, før søke her for å se hvilken som anbefales, orker ikke smøre mer enn jeg må med denne håpløse huden min.

Er nok ikke noe å gjøre med utslettet i ansiktet, annet enn å håpe på at antibiotika hjelper. Har ikke funnet ut noe forebyggende på nettet enda. Det er ukjent hvorfor man får det, men noen mener at det kan komme av fluor, bruk av kortison mm. Klarer ikke husket diagnosen, vanskelig navn, Skal se på papirene og skrive inn.

Har ikke fått lest så mye her inne pga ferien, hvordan er formen din om dagen Jeanette78?