På tide med en liten oppsummering etter 3 uker på Liothyronin.

Noen bedringer har det absolutt vært.
For første gang på veldig mange år er føttene og hendene varme. ”Kjernekulden” har også forsvunnet.
I begynnelsen hadde jeg veldig overskudd av energi, som er i ferd med å forsvinne igjen. Dette tror jeg muligens har sammenheng at samtidig som jeg startet med 20µgr Liothyronin gikk jeg ned 50μgr Levaxin/dag og at dette nå gir utslag på den generelle formen og at jeg igjen blir ganske trøtt i løpet av dagen. Om morgene er jeg forsatt mer opplagt. Brainfogen er noe redusert. Klarer å konsentrere meg lengre og er raskere i tankegangen, noe som kommer godt med når det er fra halsen og opp jobben betaler for

Alt i alt har det værten positiv erfaring til nå. Nye blodprøver den 16. september og enten prøver jeg da å overtale legen til å øke Levaxinen igjen for å se om det hjelper. ERFA er også et alternativ.

Jeg er ikke så langt nede formmessig som mange og har hatt det relativt bra i de årene som jeg har blitt behandlet med T4. Har dog kjent det siste 1 – 1,5 årene at dette ikke har vært nok for å fungere 100%, så det jeg er ute etter nå er å fintune, slik at kroppen fungerer optimalt.