Sitat Opprinnelig skrevet av BeritM Vis post
Da har jeg vært hos fastlegen og introdusert han i den "alternative" stoffskiftebehandlings-verden. Gikk bra det. Jeg konfronterte han med at jeg har binyretretthet og at det t.o.m. står på Levaxinpakken at binyrene anbefales sjekket før oppstart av Levaxin. Han unnskyldte for at han ikke hadde testet binyrer før oppstart av Levaxin og sa at ingen leger dessverre gjorde dette.

Videre syntes han det var "meget interessant" dette med Erfa Thyroid. Han lovte til og med å skumme gjennom STTM- boka, som jeg ga han et eksemplar av Cortef hadde han aldri hørt om men var også positiv til dette.

Jeg spurte om han følte seg truet av alt dette han ikke kunne så mye om, men det gjorde han ikke.

Så jeg puster lettet ut. Da var i alle fall den bøygen i boks! Nå gjenstår det å øke erfadosen sakte men sikkert. Uten at jeg kan si det med sikkerhet allerede nå, regner jeg med at jeg må opp i rundt 4 grain (240 mg) erfa. It's a long way to go, og jeg ble sykemeldt , men nå får jeg bare ta tiden til hjelp.
Godt gjort!

Jepp, sakte men sikkert tror jeg er godt å ha som "overskrift" framover.

Jeg var også hos min nye fastlege, og fortalte ham veldig saklig og nøye om behandlingen min med Erfa osv.. Han sa rett ut at alt dette hadde han ikke tid til å sette seg inn i, til stor irritasjon hos min arbeidsgiver. Jeg, syns det er kjempefint at arbeidsgiver reagerer, men det virker som om arbeidsgiver er mer utålmodig enn meg oppi dette her..

Det er langt opp til 4 grain Berit, men det SKAL gå!!!