Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
25-08-10, 17:16 #10
Sv: Frykter at jeg vil få beskjed om å senke min dose Levaxin.
Hei!
Hvis du ikke allersede har dem, ville jeg kontakte legekontoret i morgen den dag og få tilsendt kopi av alle prøvesvarene .Det har du rett til!
Og du må få målt fT3.
Hvordan kan legen din ha satt deg på LIO hvis hun ikke har målt denne?
Det er vanlig å gå høyest mulig opp på fT4 for å se om det blir nok fT3.
Hun vet vel at det aktive hormonet er fT3?!!!
Og så er det vanlig at fT4 går NED ved tilførsel av T3 i en eller annen form,
og TSH blir da ofte 0!!
Uten at det overhode er snakk om overmedisinering.
Jeg ble selv behandla etter det en gang(og betaler fortsatt prisen over 3 år senere). Det er pasienten som betaler dyrt for det.
STOL PÅ DEG SELV.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Stabil dose levaxin 50 mg i 3 år nå
Av avath i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 23Siste melding: 30-05-10, 21:36 -
Hodepine ved for høy dose Levaxin?
Av Pluto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 11-05-10, 21:26 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Hvor høy dose Levaxin?
Av i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 27-04-05, 19:16

Svar med sitat
Bokmerker