Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
24-08-10, 17:45 #8
Sv: Trenger jeg binyremedisin?
Jeg så det jeg også : http://www.aus.no/stream_file.asp?iEntityId=3287
Må være feil vel md område fra 3,5-27 ?
Om en regner på det, skal kveldsprøven være mindre enn 6nmol - hvis dette skal være mindre enn halve morgenverdien, kan jo ikke morgenverdien aldri være stort mer enn 15.
Vi kan jo prøve å finne ut hva andre labber har, men dette er jo metodeavhengig.
Tolkingen som er gjort av X1ONE's kveldsverdi på 7 ligger nok til grunn for å anbefale avspenningsterapi.
Jeg vet ikke om man kan overse etterrmiddagsprøven på bare 1,7 - det som slo meg var, var døgnrytmeforstyrrelse.
Åja, vi skrev samtidig
Da kan ikke jeg forstå at avspenningsteknikk er foreslått .......
Jeg mener de prøvesvara der er typiske for binyretretthet - det produseres for lite helt fra morran, og når kvelden endelig kommer er det fakisk høyt nok.
Altså du er i ørska hele dagen, men kommer deg litt til kvelden.
Hvis du brukte Levaxin da, så ville jeg ventet å sett an hva ERFA kan gjøre.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvilke symptomer får man ved for mye binyremedisin?
Av Flower i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 22-07-10, 17:26 -
Min erfaring med Binyremedisin- Cortef
Av Flower i forumet HydrocortisonSvar: 35Siste melding: 19-07-10, 13:24 -
Trenger råd for å få opp FT4
Av rexxy69 i forumet TSHSvar: 16Siste melding: 05-06-10, 09:48 -
Nå trenger jeg hjelp
Av Gekko i forumet PresentasjonerSvar: 19Siste melding: 30-04-10, 16:34 -
Trenger hjeeeeelp
Av Tryne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 11-01-10, 14:57

Svar med sitat

Bokmerker