Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
24-08-10, 14:13 #6
Sv: Trenger jeg binyremedisin?
Hey!

Hvis du føler for å prøve ut litt alternativ form for binyrestøtte, kan du sende en mail til Douglas labs Nerderland og bestille Ora adren ( formulanummer 7220). En skal trappe opp til 2 + 2 + 2 tabletter daglig, altså tilsammen 6 tabletter. Dette er materiale fra binyrer fra kveg?, som inneholder binyrehormoner.
Jeg velger dette preparatet selv i stedet for hydrocortison, egentlig bare fordi jeg føler at binyrecelleekstrakter har hjulpet meg betraktelig. Og et eller annet med magefølelsen..
Har ikke fått tablettene i posten enda, bruker Dr.Wilsoms Dynamite Adrenal nå.. Et pulver som smaker helt for j.....,men det virker
Du sender en mail til: order@douglaslabs.nl
Og jeg støtter veldig stressmestring; men jeg kaller det mindfullness.. Kommer fra Buddhismen, og metoden er meditasjon og besvissthetstrening rundt kropp, tanker og følelser
Hvorfor? Akkurat her og nå tror jeg du kanskje er mest interessert i den fysiologiske forklaringen; du produserer dermed mere dhea, som igjen produserer kortisol.
Lignende tråder
-
Hvilke symptomer får man ved for mye binyremedisin?
Av Flower i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 22-07-10, 17:26 -
Min erfaring med Binyremedisin- Cortef
Av Flower i forumet HydrocortisonSvar: 35Siste melding: 19-07-10, 13:24 -
Trenger råd for å få opp FT4
Av rexxy69 i forumet TSHSvar: 16Siste melding: 05-06-10, 09:48 -
Nå trenger jeg hjelp
Av Gekko i forumet PresentasjonerSvar: 19Siste melding: 30-04-10, 16:34 -
Trenger hjeeeeelp
Av Tryne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 11-01-10, 14:57

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker