Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
24-08-10, 10:13 #1
Trenger jeg binyremedisin?
Hei!
Jeg har postet prøvesvarene mine i en annen tråd som også omhandler Thyroid Erfa. Jeg tenkte jeg kunne poste dem under binyrer også, i håp om at noen binyre-ekperter
kan uttale seg om jeg ligger lavt i kortisol? 
kl. 08.00 var det 6,2
kl. 13.00 var det 1,7
kl. 17.00 var det 5
kl. 19 er jeg usikker på. Tror det var noe med 7?
Har bedt om en kopi tilsendt.
Ut i fra dette sa legen at jeg nok hadde trette binyrer. Prøvene mine er visstnok innenfor referansegrensene, men bare den om kvelden var det hun kalte for normal. Hun fastholder at kuren mot dette er stressmestring og noe hun kaller oppmerksomhetstrening. Ikke medikamenter altså....
Jeg har ikke peiling på binyrer, så kanskje disse prøvesvarene sier andre noe? Jeg skjønner jo at 1,7 er lavt, men kan som sagt ingenting om dette. Jeg lurer også på om enkelte av disse svarene muligens er litt feilaktig høye, på grunn av mitt blødende tannkjøtt, men de gir vel en pekepinn allikevel.
Er kortisolet mitt lavt nok til at det er aktuellt med binyremedisiner? Setter pris på å høre andres erfaringer
Lignende tråder
-
Hvilke symptomer får man ved for mye binyremedisin?
Av Flower i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 22-07-10, 17:26 -
Min erfaring med Binyremedisin- Cortef
Av Flower i forumet HydrocortisonSvar: 35Siste melding: 19-07-10, 13:24 -
Trenger råd for å få opp FT4
Av rexxy69 i forumet TSHSvar: 16Siste melding: 05-06-10, 09:48 -
Nå trenger jeg hjelp
Av Gekko i forumet PresentasjonerSvar: 19Siste melding: 30-04-10, 16:34 -
Trenger hjeeeeelp
Av Tryne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 11-01-10, 14:57

Svar med sitat

Bokmerker