Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
02-01-08, 22:59 #1
Bruker
- Medlem siden
- Jan 2008
- Sted
- Oslo
- Meldinger
- 12
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
hei
jeg er en mann på 31 år som nylig fikk beskjed av legen at det kan se ut som jeg har lavt stoffskifte.
jeg har lest på forumet her en liten stund og det er en enorm ressurs, håper noen leser dette, jeg har bare så behov for å tømme meg...
TSH=7,9
fT4=9,7
jeg har fått 50 mcg levaxin som jeg har spist i tre uker nå.
(tar også cipralex mot depresjon, har gjort det i tre mnd og merker litt bedring på sinne)
da jeg fikk denne beskjeden, fant min (fantastiske) arkivgale kone et par brev fra den gamle legen fra 1999.
der stod det at det var oppdaget en irritasjon på skjoldbukkjertelen, og at det var målt for høy TSH, men at det hadde jevnet seg ut på et halvt år.
det stod også at jeg skulle ta blodprøver hver 3.mnd. noe jeg tydeligvis ikke gadd å gjøre. jeg husker såvidt saken, og har aldri tenkt på den siden.
før nå.
problemet er ikke at det har gått 8 år, men at jeg har hatt symptomer så lenge jeg kan huske.
jeg har alltid vært sånn, og jeg har for lengst akseptert at jeg "bare er sånn"
så nå er spørsmålet om jeg har vært syk lenge, eller bare er en slask...
jeg er veldig usikker på hva som er hva, jeg har problemer med aggresjon, men det har jeg ikke lest noe om her.
jeg leste derimot i en bisetning om adrenalin, det har jeg "oppsøkt" i mange år, er det noen som vet noe om en sammenheng der?
er det mulig å ha lavt stoffskifte så lenge? uten at det blir oppdaget?
er det noen som har vært (seriøst)deppa(lenge) og blitt bedre av levaxin?
hvor frisk kan man egentlig bli? er det noen som har blitt helt "normale"?
huff det er mye jeg lurer på...
Lost in space...and time
Lignende tråder
-
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge har dere kollapset?
Av Tor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 21-01-08, 19:48 -
Hvor lenge bør man prøve en medisin?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-04-06, 23:57 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker