Hei på dere alle!!

Sitter her og leser og leser. Må bare få skryte av dere all for fine innlegg. Har lært mye her, det er sikkert.

Er nå selv i den situasjonen at jeg har fått brev fra min fastlege om å komme til time neste onsdag, fordi hun hadde funnet ut av de siste blodprøvene at mitt stoffskifte ikke er under kontroll. For å si det sånn, så har jeg aldri selv studert resultatene av mine prøver, men har "gjerne" "selvmedisinert" meg ut i fra symptomer. Men nå som jeg leser her i håp om å finne hva verdiene egentlig skal være, så frykter jeg at jeg vil få beskjed om å senke min dose Levaxin. Se forrige prøvene mine viste: TSH -0,01 og T4 16,1. Tror jeg aldri har blitt testet for T3. Jeg har for noen mnd siden begynt med Liothyronin fordi jeg fortalt min fastlege (som har sagt at hun vet lite om denne lidelsen) at det fantes noen andre medisiner å få. Det enenste hun da fant i sitt "legemiddel arkiv" var da Liothyronin. Tar dette sammen med Levaxin, og har blitt noe bedre. Er aabsolutt ikke hyper ihvetfall...!!!

Kan jo da si at jeg sliter fortsatt med håravfall, tørr kløende hud både i hodebunn og i hendene. Problemer med å holde vekten jevn, svimling, hjertbank til tider, muskelverk, hodeverk, osv osv...

Har dere noen tips om hva jeg bør si på denne legetimen... Har absolutt ikke lyst til å gå ned på dosen... For da er jeg redd jeg kommer til å gå opp i vekt igjen... Og det orker jeg ikke tanken på!! Hva bør egentlig T4 og T3 ligge på?? Tar sin tid å finne sånt på ett sånn stort forum som dette... Har prøvd, men finner ikke frem!!