jamen hypothyreose er en dødlig sykdom - det er det ikke tvil om !
Du blir først gul inne i håndflatene, så gal (tossede), så dør du.
Og de som burde vite mest om dette er jo de som gnir seg i henda og venter økning i Levaxinsalget !
De som har bestemt at det er ok å opptre slik overfor vår sykdomsgruppe slumrer enda. Og jeg har ikke tru på at de våkner før noen dør.......

Så du har etter min mening all grunn til å bekymre deg chatrin.
Og jeg har det omtrent som du.
Og jeg tenker jo over det.............

De mennesker du hele tiden har trodd at er ansvarlige mennesker som er dedikert sin oppgave, er det ikke. Det er kun i lønnsforhandlinger de er det !
Det er mye viktigere å passe på hvilke bissnissavtaler som er inngått og at man holder seg til dem - isteden for å handle medmenneskelig.

Jeg har jo i mail fra Kragerø Tablettproduksjon at de har en avtale som umuliggjør fortsettelsen av det du etterspør - en Norsk apotekerproduksjon av naturthyroxin.
De har rett og slett i forhandling med store internasjonale selskaper vært nødt til å frasi seg sin hevdvunnenede rett til magistral produksjon.
Og en må formode at de ikke har avstått denne retten frivillig - om en kan kalle det frivillig når en avstår med større fortjeneste i sikte da.........

For Norsk (og Dansk) lov sier at om du kan få et apotek til å fremstille et preparat, er det lovlig i salg.