Viser søkeresultater 1 til 10 av 126
Threaded View
-
07-05-10, 22:53 #29
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Det vet jeg sannelig ikke Damen, og det er jo ikke sikkert dine symptomer har de samme årsakene som mine symptomer heller... Men det jeg vet er at jeg har ganske stramme muskler i nakke og skuldre, og ved en anledning hadde jeg stramme muskler og muskelverk i hele kroppen, da grunnet stress og underdosering... Jeg går og innbiller meg at jeg har det værst mht. muskelverk og symptomer i de musklene jeg har strammet/overbelastet ubevisst pga stress.. Men det stemmer jo ikke overens med dine hender, men jeg har mye smerter i hendene ved underdosering, stress, og nå i oppstartfasen med thyroid..
Tja... hva skal en gjøre med det da...
Jeg er i hvertfall 100 % sykmeldt nå, tar det veeldig med ro, og stresser veeeldig lite...Samtidig trener jeg hver dag ca 45 min - 1 time, men ikke hvis jeg kjenner at kroppen ikke orker det... Om det er trening og avstressing i forbindelse med opptrapping på medisiner som har hjulpet, eller om det faktisk er kroppen som etter litt tid har vent seg til mere t3 (el. andre stoffer) det vet jeg ikke...
Har også gått over til lavkarbo kosthold med mye proteiner og fett, men det har vel du også gjort?
Har også startet friskt opp med jerntilskudd og b - vitaminer... Og o2 må vel musklene ha for å bedrive stoffkifteprosesser, så det kan jo også hende musklene er mere fornøyde nå..
Jaja, mye antakelser.... Det er i hvertfall sikkert at noe skjer i kroppen uansett..
En kæinn lure sa kjærringa, da hu såg mænn sin nakjin.
Hehe..
Det er mye en kan undre seg over som en ikke riktig kan skjønne, som går på et vis likevel. 
Jeanette
Lignende tråder
-
Maikas dagbok
Av maika i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 09-03-12, 14:12 -
Orca's dagbok
Av Orca i forumet DagbokerSvar: 10Siste melding: 17-03-11, 20:37 -
Vimselitens dagbok
Av Vimseliten i forumet DagbokerSvar: 8Siste melding: 06-02-09, 01:29 -
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet DepresjonSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 21:14 -
Lave verdier av vit. D og stoffskifte problemer
Av Shanita i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 16-10-07, 06:39

Andrè Bjerke.
Svar med sitat
Bokmerker