Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
01-08-10, 10:57 #11
Sv: Mine erfaringer med kombinationsbehandling
Hej Paxx
Jeg kender det med at være på egen hånd - lægerne på Rigshospitalet gider heller ikke se (og da slet ikke høre) på mig, andet end et par gange om året - helst tror jeg, de var helt fri for mig og alle mine problemer: Jeg er desværre ingen præmiepatient, der følger deres såkaldte lærebøger; og så beklager jeg mig hele tiden, selvom mine tal er så pæne, så pæne, og at jeg absolut ikke fejler noget, andet end, at det måske er hovedet det er galt med.
Derfor er det så godt, at Sonjas findes - ved ikke, hvad jeg skulle gøre uden.
Men her til morgen sveder jeg også lige vel meget - højt stofskifte - igen, igen.
Jeg beholder derfor også min tid hos privatlægen (orthomolekylær) i september, da jeg ikke forventer, at mine umiddelbare gode erfaringer med T3 nødvendigvis bliver ved med at fortsætte.
Jeg har købt bogen Adrenal fatigue, og kan høre, at jeg hellere må se at få læst lidt i den. Desuden lyder det med hydrocortison som en mulighed, det kan åbenbart købes i håndkøb i Dk.
Jeg føler virkelig med dig, og ser ikke alt for lyst på fremtiden, når jeg hører, hvad du går igennem. Trist, at det skal være så svært, med denne sygdom, og læger, der åbenbart ikke ved særlig meget, når det virkelig gælder. Men det med løbeturen, det lyder godt nok lidt grinagtigt taget i betragtning af din nuværende situation, selvom jeg selv har gode erfaringer med at løbetræne, det er sjovt nok meget afstressende, bare ikke når man har bragende højt stofskifte. Jeg kan lige se mig selv fare omkring på løbestierne med hjertet helt oppe i halsen, fuldstændig vild i blikket, og sveden haglende af kroppen - ikke noget godt alternativ.
Håber vi begge finder en holdbar løsning.
Anne
Lignende tråder
-
Mine erfaringer med kombinationsbehandling
Av Anne H H i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 74Siste melding: 27-01-17, 08:55 -
Erfa Thyroid og erfaringer.
Av Jeanette Ws. i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 130Siste melding: 03-09-10, 16:42 -
Kolesterol og erfaringer
Av Martha i forumet KolesterolSvar: 3Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Erfaringer med levaxin?
Av snusmumrikken i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 13-09-08, 20:15

Svar med sitat
Bokmerker