Sitat Opprinnelig skrevet av Anne H H Vis post
Hej Paxx
Hvordan går det? Vi går jo igennem det samme forløb, så jeg er lidt nysgerrig.
Jeg har også været nødt til at skær i min T4, selvom jeg som udgangspunkt ikke syntes det var nødvendigt. Men der kom lidt for meget damp under kedlen efter nogle uger på T3, så det var enten T3 eller T4 - og pt. trives jeg godt med T3, så jeg har skåret en smule i min T4-dosis... som lægen sagde - nogle gange har de trods alt ret.
Håber alt er vel!
Anne H H
Hej Anne. Tak for din besked. Jeg har det desværre rædselsfuldt og er i mine syv sind over hvad jeg skal gøre. Jeg har hjertebanken og meget uregelmæssigt hjerteslag, træt og stiv i hele kroppen. Jeg formoder at jeg er blevet overdoseret og har nu 3 gange sat min T4 ned, så jeg er gået fra 175 til 125 siden jeg begyndte de 10µg t3, jeg forstår bare ikke at så lav en dosis T3 kan overdosere mig og slet ikke når jeg kompenserer ved at sætte t4 så drastisk ned :-(, men det gode er at jeg responderer hvilket jeg ikke rigtig gjorde på t4. Desværre er der ikke nogen hjælp fra lægerne, så jeg er lidt på egen hånd mht dosis justering, min egen læge er motionsfreak og siger at jeg bare skal løbe en tur så vil jeg få det bedre - og ved for i øvrigt intet om stofskiftesygdomme, og endoerne på hospitalet kan og må jeg kun tale med til lægesamtale hver 4 måned (ellers kan man ikke træffe dem), suk. Håber du forsat har det godt med kombinationsmedicinen.