Jeg ER i bedre form i dag. Holder koken ennå og er ikke spesielt sliten etter å ha vært noen timer på bondegård m barna. Føler meg lysere til sinns, noe som sikkert høres ut som klassisk placebo, men fakta er at T3 påvirker hjernen, og det er nettopp her spesielt jeg trengte drahjelp! Alt i alt føler jeg meg mer harmonisk og normal disse to dagene jeg har forsøkt Erfa.

Jeg har aldri følt at Levaxinen IKKE virket på meg. Den fikk meg absolutt opp på et bedre nivå enn jeg var uten medisin, men det stoppet der, og jeg følte at kroppen skrek etter noe annet, ikke bare stadig høyere dose av Levaxin. Når jeg kom opp i 125 mcg følte jeg meg kvalm, svimmel (mer enn før) og hadde lett hjertebank, i tillegg til fortsatt ganske sterke frysninger og kaldsvetting.

Det er mulig kombo-behandling kan være ok for meg. Ser forsåvidt ingen grunn til at jeg ikke bare kan ta Erfa- men så lenge kombo kan virke er jeg happy med det. Nå tar jeg 75 mcg Levaxin og 1 grain Erfa. Skal snart begynne ta 1 1/2 grain Erfa og 50 mcg Levaxin.

Er antakelig ikke helt mål selv om Erfaen skulle virke bedre enn Levaxin, for jeg er ennå underdosert. Balder er vel mest hissig på å øke Levaxindosen fremfor Erfadosen hører jeg rykter om, men det får jeg ta når den tid kommer.

Skal være forsiktig med å bli for ivrig over denne Erfaen på nåværende tidspunkt, men fortsetter tendensen skal jeg slippe jubelen løs her på forumet. Og forsåvidt alle andre steder. Men jeg merker jeg må roe meg litt ned, for det er jo bare gått to dager.

Forresten takk for alle oppmuntringer. Det er så masse bra folk her inne:-)

Skal fortsette å rapportere.