Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Threaded View
-
24-07-10, 03:17 #28
Sv: Endokrinolog truer med afvisning
Jeg blir j..lig provosert over det jeg leser her. Nesten slik at jeg håper at jeg hadde vært utsatt for en slik lege. Jeg kjenner godt til legestanden! Min x er lege og det samme var faren. Selv har jeg en god biologisk utdannelse, og en søster som er jurist....
Jeg kom godt overens med min edokrinolog, og han roste meg for at jeg hadde satt meg godt inn i problemstillingen. Jeg nevnte at jeg bla var innom dette forumet, og det syntes han var positivt. Når dette er sagt fant jeg en del hull i min endos forklaringer, men jeg har sålangt ikke tatt noen store oppgjør rundt dette da det ikke har noen spesielt praktisk betydning for meg. Jeg skal ha 2 utredninger på Haukeland Sykehus til høsten som antakelig vil gi meg endel viktige svar.'
Uansett ønsker jeg dere som har blitt utsatt for slik trakasering alt godt, og husk: Kunnskap gir makt.....!Mann 34. Lavt stoffskifte i grenseland. Holder på med en mastergrad godt på overtid...
Lignende tråder
-
Kan en endokrinolog
Av janike i forumet EndokrinologerSvar: 17Siste melding: 20-09-07, 21:15 -
Privat endokrinolog
Av Lisbeth i forumet EndokrinologerSvar: 10Siste melding: 27-02-07, 22:07 -
Henvisning til endokrinolog
Av Synne i forumet EndokrinologerSvar: 3Siste melding: 10-02-07, 16:07 -
Spesialisthelsesenter med endokrinolog
Av Sonja Midtlien i forumet EndokrinologerSvar: 0Siste melding: 19-07-06, 22:36 -
Har vært hos endokrinolog
Av mona? i forumet EndokrinologerSvar: 18Siste melding: 11-09-05, 12:17

Svar med sitat
Bokmerker