Viser søkeresultater 1 til 10 av 266
Threaded View
-
11-07-10, 17:50 #11
Sv: Sliten nybakt mamma trenger noen råd for å komme ut av dette marerittet!
Håper inderlig du får time raskt..
Når du kommer til en eller annen, syns jeg du innstendig skal be om å få tatt spyttprøver...en blodprøve sier ikke så mye såsant den ikke er heelt ekstrem..her er nemlig kortisolet bundet, men for oss er det av interesse å vite hva vi her tilgang på -det frie.
Blodprøver tatt om morgenen SKAl forøvrig tas basalt. Dvs. mens en ligger i senga, og helst ikke har snudd seg så mange ganger.
Du hadde stygge inngangsverdier, og det tilsier at du har fått/gått med lav kortisolproduksjon også over lang tid.
Det KAN være en årsak til at du ble sykere med en gang du begynte på Levaxin.
Det står faktisk på pakningsvedlegget det.
Bare til nye som evnt. leser her.
Lykke til.....håper babyen gir deg uante krefter og pågangsmot!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker