Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Tråd: Taninas dagbok
Threaded View
-
06-07-10, 07:37 #12
Sv: Taninas dagbok
Ny dag, nye rutiner! Ja, det blir ikke så store forandringer foreløpig, men jeg har bestemt meg for å ta en tablett mer i uka, slik at ukesdosen blir på 500 µg hver uke.
Så kutter jeg ut tangmelet.
Når det gjelder selen, så har jeg faktisk tenkt at jeg kan ha fått i meg for mye, siden jeg spiste såpass mye av paranøtter. Jeg skal undersøke litt mer om det.
Jeg tror jeg tok en kombinert sink/selen-tablett for noen år siden. Jeg er bare litt redd for å ta for mye av ting og tang også. (Særlig tang tok jeg jo for mye av, viste det seg...
)
Jeg tenkte at jeg kunne se hvordan dette gikk, før jeg drar til legen neste gang. Da vil jo prøvene også vise om det har hatt noen effekt.
Og så oppdaget jeg at gojibær visstnok tilhørte søtvierfamilien. Og det kan jo forklare en hel del av mine mageplager, siden jeg ikke tåler de fire vanligste matvarene fra den familien. (Jeg har hatt en anelse i bakhodet, men ikke sjekket det opp.) Så dermed ryker de som godis.
Siden ashwaganda også tilhører søtvierfamilien, er det grunnen til at jeg ikke synes det er verdt å prøve det.
Da håper jeg dette gir bedre helse. Men nå skal jeg dra til øyelegen.
Ha en fin dag!
Lignende tråder
-
Maikas dagbok
Av maika i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 09-03-12, 14:12 -
Vimselitens dagbok
Av Vimseliten i forumet DagbokerSvar: 8Siste melding: 06-02-09, 01:29 -
~~des65 sin dagbok!~~
Av des65 i forumet DagbokerSvar: 19Siste melding: 21-07-05, 12:35

Svar med sitat
Bokmerker