Viser søkeresultater 1 til 10 av 266
Threaded View
-
04-07-10, 15:25 #9
Sv: Sliten nybakt mamma trenger noen råd for å komme ut av dette marerittet!
Hei igjen alle sammen! Tusen takk for trøst, tips og info
Jeg hadde tenkt å sitere noe av det dere har skrevet, men nettet streiker og jeg må skrive via mobilen. Jeg har nå gått på 100 levaxin og 20 liothyronin i 3 dager. Merker ingen bedring. Det eneste er at jeg har ekstra lite energi, er mer tungpustet og har en del angstfølelse i kroppen. Om det kommer av at kroppen blir mer og mer sliten, at jeg har redusert litt på levaxin, eller lagt til Liothyronin, vet jeg ikke. Noen som vet hvor lang tid det tar før man begynner å merke effekt? Når det gjelder thyroid, som flere av dere har nevnt, lurer jeg på en del ting. Finnes det to typer, thyroid erfa og armour? Hvordan kan man få begynnt på noen av disse? Reiser gjerne land og strand for å finne noe som kan gjøre meg bedre! Håper jo denne liothyroninen skal gjøre susen, men føler uansett at jeg kunne trengt å snakke med en lege som har PEILING på alt dette. Virker som det er i Oslo man finner disse klinikkene med leger som ser mer helhetlig på saken. Men det er vel kanskje månedsvis med ventelister? Takk for all hjelp
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker