Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Er så lei av hodepine :(
Threaded View
-
02-07-10, 10:40 #7
Sv: Er så lei av hodepine :(
Jeg kjenner meg igjen i din situasjon. Hodepine hver gang det "skjer" noe i livet mitt som feks en legetime eller kino eller noe annet som bryter mitt vanlige mønster. Da knyter nakken seg sammen og jeg verker i alle muskler som finnes fra nakken og oppover. Har også hatt migreneannfall som plutselig dukker opp en sjelden gang i blant.. På det værste hadde jeg hodepine 3 ganger i uka.. Det var fryktelig slitsomt. Det som har hjulpet meg er rett og slett paracet...
Det var veldig interessant det rexxy69 skrev om erfa! Jeg har ikke prøvd erfa enda, men det skal jeg jammen gjøre nå! Jeg gjør virkelig ALT for å kvitte meg med denne hodepinen!! Det har ødelagt så mange dager/kvelder/netter/hyggelige studer med venner at nå er jeg LEI!
Er det noen andre som har opplevd samme virkning av erfaen?
Lignende tråder
-
Hodepine og hypothyreose
Av Bittebitt i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 09-05-10, 10:55 -
Hodepine
Av Stina i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 25-09-07, 23:54 -
RAR HODEPINE
Av cathrin i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 05-04-07, 00:24 -
Hodepine av Armour?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-06-06, 00:00 -
hodepine!!!
Av tone i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-09-05, 10:17

Svar med sitat
Bokmerker