Hei Hassan!

Jeg har brukt magnesium olje (bestilte en sprayflaske på 200 ml) i nesten en uke og er veldig fornøyd. Jeg er i mye bedre form, og hjerteklappen har roet seg. Har mye mer energi, en utrolig god følelse. Det skal sies at jeg ikke er i 100 % god form, tror det kan ta tid å bygge opp kortisol lagrene og formen generelt, men jeg har fått et viktig løft i riktig retning.

Har nettopp bestilt ytterligere to liter (!) med magnesium olje fra Nederland, så har jeg litt på lager....:-) Jeg smører meg hver morgen og har allerede brukt opp sprayflasken.

Jeg bruker ikke hydrokortison (har dog fått det fra legen) men prøver meg med magnesium olje og kosttilskudd først. Bruker også Wilsons "adrenal rebuilder". Om det er den eller magnesium oljen, eller en kombinasjon, som skyldes at formen min er så mye bedre vet jeg ikke, men det kan være det samme. Jeg kjører på med begge deler.

Takker og bukker igjen for tipset om magnesium olje. Er veldig glad for at du postet det her. Jeg har lave mg verdier og må få de opp, og det går som du skriver mye raskere med olje enn med tilskudd. Jeg føler også en umiddelbar effekt når jeg bruker oljen. Hvis jeg er sliten på ettermiddagen/kvelden, smører jeg en ny runde.

Så flott at du har klart å trappe ned på hydrocortisonen. Ser at du har økt Erfa dosen fra 3 til 4 grain, har det gått bra? Hvordan er formen din nå?