Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
18-06-10, 16:57 #11
Sv: overdosering- forskning på bivirkninger
Heisann n'Finn
Du har så utrolig mye kunnskap så det er moro å lese innleggene dine. Takk for at du deler med oss andre
Ble litt forbauset når jeg så du skrev dette. Har sett at du mener at det er greit å ta thyroid dosen din i en dose i løpet av dagen, og dette er jo ikke i takt med slik "kjertelen en gang gjorde det"?
Hvorfor velger du dette? Har sett at du har erfaring med at du ikke merket noen forskjell fra å ta det i flere doser, men hvordan er virkningene på kroppen din på sikt tror du? Selv fikk jeg bivirkninger etter flere år med en dose og kroppen klarte ikke å omdanne nok T3. Men dette gjelder jo Levaxin og det blir jo en helt annen medisin enn Thyroid...Kan du hjelpe meg å forstå
Lignende tråder
-
Gjennombrudd i ME-forskning
Av Eirin i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 9Siste melding: 06-03-10, 16:08 -
PCOs - nytt fra forskning
Av Merete i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 3Siste melding: 16-11-07, 16:16 -
Neo-mercazole: bivirkninger
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 34Siste melding: 09-02-07, 22:10 -
Forskning på stoffskifte.
Av liisa i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 22-06-05, 23:19

Svar med sitat
Bokmerker