Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
22-03-07, 18:26 #16
Jeg har ingen kjertel og har ikke hatt antistoffer. Når kjertelen er fjernet, så kan en ikke utvikle antistoffer?
Jeg har noe problem med å gå over 2 grain Armour. Får ikke direkte hypersymptomer men ubehag. 20 ug Liothyronin fordelt på 10 ug morgen og ettermiddag var direkte plagsomt.
Skal ikke en lege vite at sykdommer og inflammasjoner i kroppen senker TSH??? Og hvor finner jeg det mon tro. Jeg har gått med ubehandlet astma ihvertfall et år-18 mnd. Minst. Kan sykdom påvirke opptak av medisiner?
Jeg kjøpte en cøliakitest og den er ikke helt sikker. En kan ha det hvis en ikke har utslag på en slik test. Ã… få testet seg for "noe med tarmen" hos legen er ikke så lett når en ser ut som ei budeie.
Kraftig med rundt ansikt og røde kinn.
Jeg er enig i at lavkarbo er bra men det er litt vanskelig å leve på livet ut. Det er sukker/karbohydrater i så mye matvarer som en bruker når det skal lages mat fort. Følelsen av opptur var når jeg var i ketose, og da kan en ikke bruke noe halvfabrikata eller ferdigmat.
Lignende tråder
-
Sover bort dagen
Av Yvette i forumet SøvnSvar: 17Siste melding: 08-03-11, 14:28 -
Operert med påfølgende lavt stoffskifte
Av Sofiemor i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 37Siste melding: 20-12-09, 01:19 -
Patrick Swayze er gået bort
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 16-09-09, 14:06 -
Hender som dovner bort
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-10-07, 19:10 -
Jeg trodde at når man opererte bort skjoldkjertelen så bla stoffskifte lavt. Feil?
Av Hege i forumet OperasjonssalenSvar: 8Siste melding: 11-04-05, 20:39

Svar med sitat
Bokmerker