Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
01-06-10, 18:27 #6
Sv: Hjelp binyrene mine er bekreftet slitne - ingen hjelp å få
Ang DHEA bruker jeg samme merke som Vigdis: Douglas. Det er kapsler. Det er det jeg henter ut på resepten. Men jeg har supplert med et annet merke kjøpt på nettet (fant ut at jeg kom til å gå tom før neste legetime).
http://www.vitasunn.co.uk/webdocs/Items/Details7.cfm
Dette (Natrol) funger helt greit. Fordelen med det jeg har handlet på nett er at det er tabletter, og det er litt lettere å dele med tablettkutteren slik at jeg får findosert. Ikke smart å bestille DHEA fra Iherb eller andre amerikanske nettbutikker, da DHEA er legemiddel og vil etter all sannsynlighet bli stanset i tollen. Vitasunn sender fra England, så da er det lovlig så lenge du bestiller for inntil tre måneders forbruk. Men Vitasunn er treige. Regn med tre uker.
Lignende tråder
-
Hashimoto, binyrer og hydrokortison
Av Gekko i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 13-03-10, 16:22 -
ME, Graves og slitne binyrer...
Av rutta3 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 3Siste melding: 23-01-10, 08:11 -
Hypo og binyrer - sett denne?
Av Lilje i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 06-05-08, 18:05 -
Slitne binyrer
Av -diab- i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 28Siste melding: 18-09-07, 16:30 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35

Svar med sitat

Bokmerker