Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
01-06-10, 15:32 #3
Sv: Hjelp binyrene mine er bekreftet slitne - ingen hjelp å få
Oj, så synd rexxy69! dette er jo ikke noe hyggelig å høre om. Men det var kanskje ikke annet å vente der du er nå?
Jeg bruker DHEA fra Douglas labs 25 mg. For meg var 25 mg for sterkt, jeg ble veldig gira, så jeg startet først med å bruke 1/3 av tabletten, nå bruker jeg 2/3. Har du råd og mulighet til å gå på Balder? Der er det kanskje lettere å få hydrokortisontabletter. Det var der jeg fikk DHEA, fastlegen våget ikke. De vet jo nesten ikke noe om hormoner heller, vanlige leger. Jeg håper du får hjelp snart!
Om det er noen trøst for deg: jeg var veldig syk i oktober og november, startet på hydrokortisontabletter i slutten av oktober, gikk fra å ikke orke å jobbe fra september til å såvidt orke litt i januar. Nå kan jeg klare å jobbe ca 50 %. Og har en helt annet energi spredt utover dagen enn jeg hadde det foregående året hvor jeg langsomt ble dårligere av binyrene. Jeg vil si ut fra egne erfaringer at det er essensielt å komme i behandling så raskt som mulig. I stedet for å gjøre det det høres ut som legen din vil: se deg langsomt brytes ned. Så om du får hjelp vil du merke bedrign forholsvis raskt. Og for meg var DHEA den siste biten som løftet meg over til et godt liv igjen.
Lykke til!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hashimoto, binyrer og hydrokortison
Av Gekko i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 13-03-10, 16:22 -
ME, Graves og slitne binyrer...
Av rutta3 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 3Siste melding: 23-01-10, 08:11 -
Hypo og binyrer - sett denne?
Av Lilje i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 06-05-08, 18:05 -
Slitne binyrer
Av -diab- i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 28Siste melding: 18-09-07, 16:30 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35

Svar med sitat

Bokmerker