Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Tråd: Legen sier jeg er OK
Threaded View
-
23-05-10, 08:39 #31
Sv: Legen sier jeg er OK
Torsdag var jeg hos legen min.
Der ble det som jeg trodde på forhånd. Jeg spurte hvordan det var med Anti-TPO prøven. Den var heeelt normal sa hun.(det var vel derfor jeg ikke hadde hørt noe heller)T4 var 14,2 nå.
Synes det er merkelig at legen ikke tar kontakt med meg uansett. Siden jeg er under utredning, og vil gjerne høre hvordan det står til. Jeg beskrev hvordan hverdagen er for tiden, tårene kom naturlig nok. Jeg sa at dette går ikke lengere. Jeg er helt på felgen. Hun hjemme må ta 90% av oppgavene. Hun fortjener ikke dette. Noe må gjørers NÅ, jaaa hmmm jaaa ble svaret. Ble bare sendt henvisniger i hytt å pine. Tull.
Men en ting fikk jeg ta prøve for, det var Boreliose. Håper denne prøven gir noe svar.
Bestillt meg en engangstime hos en annen lege nå. Fredag.
Tror jeg skal starte på Keto igjen, går mere opp vekt også nå.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Grei T4 sier legen, men lav TSH. Føler meg allikevel sliten!
Av minus i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 05-06-13, 20:19 -
Legen min sier jeg er overdosert
Av Siven i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 58Siste melding: 17-03-10, 18:09 -
Helse- og omsorgsminister sier....
Av Mod i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 07-05-09, 21:44 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01

Svar med sitat

Bokmerker