Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Tråd: Legen sier jeg er OK
Threaded View
-
16-05-10, 21:10 #30
Sv: Legen sier jeg er OK
Hei Berit1974
Kan vel ikke annet enn å være enig med deg. Det er veldig slitsomt å ha det slik. Jeg er jo egentlig av den typen som liker å bruke kroppen i noe fysisk hele tiden, enten det er på jobb, i hjemmet eller i trening. Men nå er det kun jobb som går sånn någenlunde greit. Kjenner meg også igjen i det du skriver om matrester. Det er jo til tider at sambo tar med alle barna ett sted og forventer at jeg tar av bordet, setter på en maskin med klær og kanskje støvsuger litt. Men ikke mye som blir gjort.
Jeg skal bestille meg ny time på Tirsdag. Jeg skal legge på en del, å krysse fingrene. Men det er vel sikkert greit å starte med Levaxin eventuelt, å se om det blir noen som helst bedring?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Grei T4 sier legen, men lav TSH. Føler meg allikevel sliten!
Av minus i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 05-06-13, 20:19 -
Legen min sier jeg er overdosert
Av Siven i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 58Siste melding: 17-03-10, 18:09 -
Helse- og omsorgsminister sier....
Av Mod i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 07-05-09, 21:44 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01

Svar med sitat

Bokmerker