Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
16-05-10, 19:27 #7
Sv: Lavt stoffskifte og trening
Takk for svar n'Finn. Jeg blir lettet av å høre at du, som virker som en ekstremt sporty type, også ikke orket å trene når du var lav. Jeg går som du gjorde rundt med en konstant påbegynnende infuensafølelse i kroppen. For å holde den i sjakk, må jeg senke aktivitetsnivået som en 95 år gammel dame.
Tross økning til 125 mcg Levaxin ga denne følelsen seg aldri ( i løpet av de 3,5 mnd jeg gikk på bare Lev.). Ble litt bedre, men det hang i. Ekstremt frustrerende, som å leve i et kroppslig fengsel! Håper virkelig av hele mitt hjerte
at Erfaen kan endre på dette.
Så på finalen i "Mesternes mester" i går. Jeg blir vanvittig fascinert av å se folk presse kroppen sin til det ytterste. Er interessert i idrett, men fascinasjonen skyldes nok også at det er en indre lengsel i meg som jeg ikke har fått realisert på mange år.
Hvor hardt kan du ta i når du trener i dag n'Finn? Jeg må være realistisk og vet at som stoffskiftesyk selv med ultimat medisinering, vil ikke kroppen kunne presses likedan som før. Dette stemmer vel? Er det forresten noen idrettsutøvere som har lavt stoffskifte? Husker fotballspilleren Ronaldo fikk det for noen år tilbake, vet ikke om han spiller ennå.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker