Sitat Opprinnelig skrevet av kurt Vis post
Det må jo da bli Privatklinikk, og dette koster sikkert mye penger. Bor i Sør Trøndelag, så en tur til Balder vil koste litt, både i reise og sannsynligvis time der. Noen som vet hva koster sånn ca på BALDERKLINIKKEN? (er vel en utredning først sikkert)
Hvorfor netop Balderklinikken, Kurt? Hvis jeg var i samme situation som din, og skulle alligevel på en lille rejse for at komme dertil, ville jeg så afgjort hellere tage til Heggeli. Se evt. tråden Foreløpig hurra for Heggeli.

Grunden til min anbefaling er, at Balder-lægerne synes medicinsk-politisk at følge TSH-regime i en grad, der godt nok ikke er så iøjnefaldende som almindelige lægers, men den er der. Det har der været skrevet om her på forummet en del på det sidste. Jeg mener hjerteligt og ærligt, at du har ikke brug for at smide gode penge efter en klinik, hvor du bliver behandlet efter, hvor højt eller lavt dit TSH er. Det ser ud som om du er det i forvejen, hos de/den læge der angiveligt har pt ansvar for din (u)behandling. Selv hvis priserne er de samme som Balders, mener jeg at med dit sygdomsbillede er pengene bedre brugt på Heggeli (blot du undgår denne læge).