Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Tråd: Legen sier jeg er OK
Threaded View
-
13-05-10, 09:24 #21
Sv: Legen sier jeg er OK
Hvorfor netop Balderklinikken, Kurt? Hvis jeg var i samme situation som din, og skulle alligevel på en lille rejse for at komme dertil, ville jeg så afgjort hellere tage til Heggeli. Se evt. tråden Foreløpig hurra for Heggeli.
Grunden til min anbefaling er, at Balder-lægerne synes medicinsk-politisk at følge TSH-regime i en grad, der godt nok ikke er så iøjnefaldende som almindelige lægers, men den er der. Det har der været skrevet om her på forummet en del på det sidste. Jeg mener hjerteligt og ærligt, at du har ikke brug for at smide gode penge efter en klinik, hvor du bliver behandlet efter, hvor højt eller lavt dit TSH er. Det ser ud som om du er det i forvejen, hos de/den læge der angiveligt har pt ansvar for din (u)behandling. Selv hvis priserne er de samme som Balders, mener jeg at med dit sygdomsbillede er pengene bedre brugt på Heggeli (blot du undgår denne læge).
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Grei T4 sier legen, men lav TSH. Føler meg allikevel sliten!
Av minus i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 05-06-13, 20:19 -
Legen min sier jeg er overdosert
Av Siven i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 58Siste melding: 17-03-10, 18:09 -
Helse- og omsorgsminister sier....
Av Mod i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 07-05-09, 21:44 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01

Svar med sitat

Bokmerker