Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
04-05-10, 18:01 #1
Høy puls ved trening (og mange timer etterpå)
Ser at det er flere som har skrevet om det samme temaet: høy puls ved trening.
Jeg trener 5-6 ganger i uken og varierer med kondisjon, styrke og yoga i ulik intensitet.
Hver eneste gang jeg trener kondisjon (også styrke noen ganger) skyter pulsen opp til 185-195 og forblir der helt til jeg blir ferdig. Det er nesten umulig å få den ned uten at jeg roer ned tempoet betraktelig, men da føler jeg ingenting og kan like gjerne gå hjem. Når jeg er ferdig med å trene ligger pulsen på rundt 100 i opptil seks timer etter, og pulsen er veldig hard.
Legen min mente det var et tegn på overdosering (men doseendring har ikke hjulpet...). Min personlige trener hadde aldri hørt om noe lignende. Det er ikke kondisjonen som er årsaken, ei heller overvekt.
Er det noen som vet _hvorfor_ dette skjer? Det føles veldig merkelig, og jeg kan ikke tro at det skal være slik! Stakkars kroppen sliter seg jo helt ut...
Lignende tråder
-
Må kanskje opereres - men hva med etterpå?
Av Abiela i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 9Siste melding: 06-05-10, 22:25 -
veldig høy puls ved trening
Av serena i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 24-05-09, 19:32 -
Rar puls rett etter trening
Av litza i forumet Høyt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 03-10-07, 18:07 -
Alkoholsjokk etter inntak av 3 halv-litere på 6 timer....
Av benga i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 08-06-07, 14:25 -
Trening og puls
Av bambi i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 23-03-07, 19:15

Svar med sitat
Bokmerker