Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
26-04-10, 09:34 #26
Sv: Legen har friskmeldt meg, men jeg er fortsatt like sliten...
Nå har jeg vært hos legen igjen

Fikk beskjed om at det ikke var mer vi kunne gjøre i forhold til stoffskiftet, for alle prøvene var fine nå. Fine, med en FT4 på 15 (11-24)?? Det går bare ikke an å snakke med den damen, hun vet absolutt INGENTING om stoffskifte. Jeg har kranglet, jeg har blitt forbanna, jeg har "tryglet", jeg har jattet med henne, og jeg har belært henne... men det trenger ikke inn.
Jeg spurte henne hvordan hun kunne vite at 15 var det som fungerte for MEG, men det bare snakket hun bort. Fikk krangla meg til nye prøver, inkl. antistoffer og T3.
Har hatt så vondt i halsen i det siste, og er så hes at folk nesten ikke kjenner stemmen min igjen. Men hun visste ikke engang at det var symptomer på lavt stoffskifte, hun mente at jeg enten var forkjølt eller hadde virus på stemmebåndet... og dermed henviste hun meg til en øre/nese/hals-lege.
Må bare si jeg har respekt for dere som har overskudd til å stå på for å bil hørt, for jeg har ærlig talt gitt opp håpet om å bli bedre nå. Formen er stadig nedadgående her, men jeg har blitt så vant til å bare eksistere at jeg bryr meg ikke lenger
Eneste håpet mitt er å finne en fastlege med peiling, men de vokser visst ikke akkurat på trær...Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 10-12 år siden. Jeg følte meg ikke syk på den tiden, bare litt trøtt, og prøveresultatene var helt greie etter at jeg ble medisinert.
For 3 år siden kom smellen...
Lignende tråder
-
Fortsatt nikotin.....
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 04-09-07, 21:26 -
Går på Levaxin, men sliter fortsatt....
Av Jente77 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 11-01-07, 19:40 -
Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 22-12-06, 12:06 -
Er så frustrert over at jeg mister fortsatt uendelig mye hår
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 8Siste melding: 02-09-06, 18:58

Svar med sitat

Bokmerker