Viser søkeresultater 1 til 10 av 70
Tråd: Lavt stoffskifte i 11 år
Threaded View
-
05-03-10, 18:18 #11
Sv: Onsker talkning av nye blodprove resultat...
Jeg ville startet på Thyroid om jeg var deg, Hassan! Jeg har levd et slags 3/4 dels liv på Levaxin i mange år. Og er nå glad og fornøyd bruker av Thyroid. Jeg begynte med hydrokortisontabletter i slutten av oktober. Og det er helt sant som du sier, det går bare en vei! Det er herlig å kjenne energien komme tilbake, boble innimellom, selv om jeg har perioder på dager hvor jeg kjenner veldig godt at binyrene ikke er helt med.
Er det noe å nøle etter?
Jeg landet på bunnen og ble veldig hypo fordi jeg senket Thyroiddosen for mye da jeg startet med hydrokortison. Og doserte meg oppover. En annen her på forumet fikk såkalt Thyroid dump, med enorme hypersymptomer. Hun måtte dosere seg ned. Og det er ikke godt å vite hva som skjer. For de fleste går det helt greit, og de doserer seg langsomt oppover.
Så kjenn til både hyper- og hyposymptomer når du er igang! Da går det mye lettere å se hvor du er. Lykke til da!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker