Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
11-04-10, 20:55 #2
Sv: Homeopati
Nej, men her under alternative behandlinger må jeg vel hellere nævne, at akupunktur kan have en god virkning. Måske ikke på alle, men man har jo lov at prøve. Fx findes der her i Danmark en læge, der skriver om det på sin hjemmeside; han har tilsyneladende bremset en galoperende Hashimoto, så patienten slap for operation.
Men han vil selvfølgelig ikke garantere noget - for nogen. Jeg har talt med ham, og han virker bestemt ikke som nogen skråsikker kvaksalver. (Men jeg tror, han er bedre til Hashimoto og andet immunsystems-halløj, end han er til den type, jeg selv knokler med)
Læs evt. om ham på http://www.jensevaldsen.dk/Praesentation.html
Håber, det går an at sætte linket ind her.
Også fra andre, der arbejder med akupunktur ved jeg, at man ad den vej kan pille ved stofskiftet. En af dem, jeg har talt med, har fx med jævne mellemrum givet sin kone - som har lavt stofskifte og har brugt Eltroxin i årevis - akupunktur, når hun har ønsket at tabe sig ...
Nielsigne
Sist endret av Nielsigne; 11-04-10 kl 20:58 Begrunnelse: tilføjelse
Lignende tråder
-
Homøopati og lavt stoffskifte
Av Bille i forumet Alternativ behandlingSvar: 29Siste melding: 16-02-11, 18:38 -
Har jeg høyt stoffskifte?
Av Daisy_flower i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 02-11-09, 16:57 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker