Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
25-03-10, 18:23 #6
Sv: Dårlig holdning
Ja, det er helt vildt, så mange penge, man kan bruge på det! Men nu ved jeg da i det mindste, hvad baggrunden er - for 12 år siden brugte jeg bare bunker af penge på kiropraktor med mere uden at vide, hvorfor jeg havde så mange smerter. Og i øvrigt uden at nogen som helst læge kunne finde ud af at komme med et bud! Selvom jeg også havde alle mulige andre symptomer som fx at jeg frøs, led af forstoppelse og hårtab. Men jeg samlede jo ikke selv symptomerne, og dt var jo dårlig service af mig, kan man sige ... Men måske skulle man tro, det var lægens job?
Men endelig kom jeg til kandidatfest hos en gammel skoleveninde, der netop var blevet cand. med. Og det var hende, der så, at jeg trængte til hjælp. Så med hende i baghånden kunne jeg gå til min læge og sige "Min veninde, SOM ER LÆGE, siger, at ..." Og så skete der endelig noget.
Måske stoler de læger, der er 'gamle i gårde' kun på 'deres egne'?
Og så blodprøver, naturligvis.
Som en endokrinolog sagde til mig for et par måneder siden:
"Maskinerne er mere følsomme end dig, så de kan mærke det, før du kan ..." Ha ha
Sist endret av Nielsigne; 25-03-10 kl 18:25 Begrunnelse: Rettelse
Lignende tråder
-
Jeg er utmattet til de grader. Kan dette komme av det lave stoffskiftet?
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 111Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Det lave stoffskiftet ikke har slått ut enda?
Av Marielle i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-03-10, 10:08 -
For lave kalktal
Av petersen50 i forumet OperasjonssalenSvar: 5Siste melding: 17-10-08, 22:21 -
Lave verdier av FT4 og FT3
Av marge i forumet Normalverdiene?Svar: 10Siste melding: 24-02-07, 16:25 -
kongelig holdning:=)
Av isa1 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 15-01-07, 20:33

Svar med sitat
Bokmerker