Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
22-03-10, 18:08 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Legger meg temmelig tidlig, men sitter gjerne foran pc eller tv før jeg legger meg. Det er vel kanskje ikke noe sjakktrekk? Men sovner som en stein med en gang jeg legger meg. Våker rundt tre. Det er kanskje verdt å prøve en slik lampe? Kanskje jeg kan låne i forbindelse med jobb? Verdt å sjekke

Forresten, så tenker jeg at jeg noen dager kanskje ikke har behov for hele hc-dosen? I dag har jeg ikke kjent noe særlig behov for det. Er det smart å la være å ta hele dosen? Kanskje jeg gør noe dumt om jeg unnlater å ta feks 5 mg? Andre dager trenger jeg en del mer enn den vanlige dosen, og da tar jeg opptil 5 mg ekstra -som i forb med menstruasjon.
Og apropos mens, syklusplagene er merkbart mildere nå enn bare for to måneder siden.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker