Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Threaded View
-
17-03-10, 20:27 #10
Jeg er nu begyndt at øge dosis lidt igen, men går så noget forsigtigere frem denne gang.
I går aftes tog jeg 150 mcg. og nu i aften og i hvert fald også i morgen vil jeg holde mig til 125 mcg.
Bortset fra at jeg har været en del svimmel i dag, har ondt i nakken og er lidt influenza-agtig øm i kroppen, så går det ok
Hvorfor er det egenligt at man kan få alle de bivirkninger når man øger dosis, hvis T4 blot lagres i kroppen og så først omdannes til T3 senere?
Kemi har jeg besluttet at tage senere. Københavns VUC har suppleringskurser i sommerferien
Og så får jeg ny læge sidst på måneden. Jeg har kigget på hjemmesider hos de læger jeg kunne vælge imellem og fandt så et ægtepar hvor konen bl.a har en særlig interesse for stofskiftesygdomme. Så jeg håber og krydser for at det bliver positivt.
At hun også bruger akupunktur som smertebehandling er bare et rigtigt lækkert plus.
Tusind tak
Så venter jeg at øge igen til i næste uge.
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
højt blodtryk og lavt stofskifte?
Av Babe i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 14Siste melding: 19-06-10, 11:32 -
Kan det være højt stofskifte?
Av Hanne10 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 30-12-09, 16:48 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18

Svar med sitat

Bokmerker