Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
04-03-10, 18:48 #27
Sv: Legen har friskmeldt meg, men jeg er fortsatt like sliten...
Bønner og linser er bra. Ferdigmat som pølser er ikke så bra. prøv å lage maten selv, med rene produkter. rent kjøtt, ren fisk uten en merkelig stekeskorpe (Findus) som du ikke er sikker på hva den inneholder. Lager du maten selv, kjøttkaker, lammekoteletter, kjøttdeig i tomatsaus, kylling, laks, torsk osv. Da vet du hva maten inneholder.
Lav GI er også lurt å gå etter, både når det gjelder ditt lave blodsukker og binyrer generelt. Da er bønner veldig bra! Og linsesuppe er sunt, billig og enkelt!
Sjokolade, svart te og kaffe er ikke bra for binyrene. Prøv å senke inntaket og se om du etter en stund klarer å kutte ut helt. Jeg var skikkelig kaffekjerring. Nå klarer jeg meg bra uten. Men når jeg sitter med min rooiboosh og min venninne har en kaffelatte, kjenner jeg suget etter kaffekosen...
Dette klarer du bra!
Og ikke la legen dupere deg og bruke hersketeknikker, ta med kjæresten som støtte• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Fortsatt nikotin.....
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 04-09-07, 21:26 -
Går på Levaxin, men sliter fortsatt....
Av Jente77 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 11-01-07, 19:40 -
Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 22-12-06, 12:06 -
Er så frustrert over at jeg mister fortsatt uendelig mye hår
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 8Siste melding: 02-09-06, 18:58

Svar med sitat

Bokmerker