Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
02-11-06, 19:24 #1
Fine prøver, men ikke i form....
Kan det være at jeg fortsatt har for høyt stoffskifte fordi om prøvesvarene indikerer at alt er "innenfor normalen" ?
Jeg har alltid hatt lav TSH, ligger fra ca 0,4 - 0,6. (ref; 0,2-4,0)
Så de ligger jo litt i nedre feltet av normalen. De eneste gangene TSH har vært over 1,0 var da jeg gikk på Neo-Marcazol.
fT3 ligger som regel på 3-4 (ref; 2,3-5,7) og fT4 på 10-12 (ref; 9-22), så disse ser jo bra ut.
Nå vet jeg ikke hva mine TRAS prøver sier. Burde jeg ta en ny TRAS for å se om det er noe utslag på den?
Så vidt jeg vet har jeg ikke tatt dette siden jeg fikk diagnosen for 3 år siden.....
Jeg er svært plaget av hodepine. Har en rar "brennedre" følelse i kroppen, spesielt om kvelden rett etter jeg har lagt meg, og er generelt litt smådeppa og sliten. Kan dette ha sammenheng med stoffskiftet?
Leste også at det var noen som hadde en stor søthunger her inne. Det har jeg også. Har blitt avhengig av gåtteposen min på kvelden
Hypertyreose høsten 2003. "Alle gode ting er tre" ;) Storebror 91, lillebror 03 og bittelillesøster 05
Lignende tråder
-
Fine prøver, men kan jeg kreve behandling alikevel?
Av Imse i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 28Siste melding: 04-09-09, 11:30 -
Normale prøver – men ikke frisk
Av usansynelig i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 28-05-09, 11:18 -
Knutestruma - Fine blodprøver
Av Angelina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-10-07, 19:19 -
"Har-fine-prøver-men-er-ikke-bra"-klubben.
Av i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 16Siste melding: 28-09-05, 21:58

Svar med sitat
Bokmerker