Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Tråd: Legen mistenker Graves
Threaded View
-
16-02-10, 11:06 #26
Hjelp igjen...lav puls, men på Levaxin....
Hei
Her er jeg igjen og lurer på hva som skjer med meg.
Jeg fikk ikke vekket kroppens egen produksjon av tyroksin etter en laaaaaang tid med lavt stoffskifte og prøving. Endo sa at jeg kunne begynne på 700 mcg Levaxin i uka siden TSH ikke ville rikke seg likevel. Jeg gjorde det og fikk vondt i hodet, sprakk ett blodkar i øyet, fikk hevelsse under øyetx2 (sti på øyet). På tlf sa hun at jeg skulle kutte ned til 600 mcg. Har fått vondt i hjertet og ved fysisk anstrengelse føler jeg hjertebank.
Fikk grini meg til EKG hos fastlegen i dag. Den viste puls på 50 (!) Hjerterytme normal. Er det ikke rart med lav puls når man er hyper? Og hva skyldes hjertesmertene? eR DRITTLEI av å ikke få svar og av at det hele tiden er noe nytt.
Fått avslag fra norsk pasienterstatning pga dårlig journalføring av min daværende fastlege (gjelder feil diagnose for en annen sykdom, men jeg oppfordrer alle herved til å følge med på at det du sier blir journalført!!)
Jeg tvang legen min til å skrive at jeg har SMERTER i hjerteområdet. Så står det hvertfall svart på hvitt dersom jeg skulle få hjertesvikt :( Jeg kan tåle hjertebank, men at det kjennes ut som om en klo holder hjertet ditt.... og så får man det vanlige svaret: "du må selvsagt ta kontakt med engang dersom det blir verre...ja vel, ok hvor ille skal det bli? Min endo henviser til fastlegen for hun har ikke til til øyeblikkelig hjelp ved hjertesmerter... FLOTTLegen sier jeg har Graves
Jeg lever ett liv, ikke kjemper en krig
Lignende tråder
-
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 19:00 -
Ny, med Graves
Av manzana i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 16-05-08, 14:25 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
Graves og øyeproblemer
Av darlingmin i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 14-08-05, 23:15

Svar med sitat
Bokmerker