Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Så sørgelig uvitende legen virker! Dette må ha vært destruktivt for deg? Du må kanskje lære opp legen, ta med litt info? Diskutere med henne, vise til forskning, og ikke gi deg når du mener du har rett. Om du har energi til en slik maktkamp, som jeg gjetter på at det lett kan bli. Eller forsøke deg ett annet sted, som Heggeli eller Balder om du ikke bor for langt unna?

Du får jo forklare henne neste gang da, hva forskjellen på antistoffer og de hormonene binyrene lager er! Gi henne en liten forelesning om kroppen.

Ja, og sånne uvitende fagfolk er vi altså prisgitt?
Ja dette var skikkelig destruktivt. Jeg brukte mange timer på å "forberede" meg igår kveld, men nå mistet jeg helt motet her. Hadde huskelapp med mange punkter og håpet så inderlig at jeg skulle møte et menneske med litt peiling... men jeg innser jo nå at hun ikke var stort bedre enn den gamle fastlegen min.
Jeg bor forresten i Bodø, og jeg tror det er STOR mangel på leger med stoffskifte-kunnskaper her

Tror som du sier at denne dama må "læres opp". Jeg kjenner ingen steder at jeg har energi til det, men håper kanskje hun er lettere å overbevise enn den gamle legen. Dette er ei ganske ung dame, og forhåpentligvis blir hun ikke alt for fornærmet om jeg viser til litt dokumentasjon.
Meeen... hvor finner jeg dokumentasjon som hun vil tro på? JEG tror jo på dere her inne, men jeg tviler på at en lege vil akseptere info som jeg har skrevet ut fra et forum...

Åhhh, kjenner jeg blir helt matt av dette opplegget altså. Betaling skal de ha, men hjelp får vi ikke!