Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
15-02-10, 13:20 #10
Sv: Legen har friskmeldt meg, men jeg er fortsatt like sliten...
Ja dette var skikkelig destruktivt. Jeg brukte mange timer på å "forberede" meg igår kveld, men nå mistet jeg helt motet her. Hadde huskelapp med mange punkter og håpet så inderlig at jeg skulle møte et menneske med litt peiling... men jeg innser jo nå at hun ikke var stort bedre enn den gamle fastlegen min.
Jeg bor forresten i Bodø, og jeg tror det er STOR mangel på leger med stoffskifte-kunnskaper her
Tror som du sier at denne dama må "læres opp". Jeg kjenner ingen steder at jeg har energi til det, men håper kanskje hun er lettere å overbevise enn den gamle legen. Dette er ei ganske ung dame, og forhåpentligvis blir hun ikke alt for fornærmet om jeg viser til litt dokumentasjon.
Meeen... hvor finner jeg dokumentasjon som hun vil tro på? JEG tror jo på dere her inne, men jeg tviler på at en lege vil akseptere info som jeg har skrevet ut fra et forum...
Åhhh, kjenner jeg blir helt matt av dette opplegget altså. Betaling skal de ha, men hjelp får vi ikke!Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 10-12 år siden. Jeg følte meg ikke syk på den tiden, bare litt trøtt, og prøveresultatene var helt greie etter at jeg ble medisinert.
For 3 år siden kom smellen...
Lignende tråder
-
Fortsatt nikotin.....
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 04-09-07, 21:26 -
Går på Levaxin, men sliter fortsatt....
Av Jente77 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 11-01-07, 19:40 -
Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 22-12-06, 12:06 -
Er så frustrert over at jeg mister fortsatt uendelig mye hår
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 8Siste melding: 02-09-06, 18:58

Svar med sitat

Bokmerker