Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Tråd: Lavkarbo - Er det dyrt?
Threaded View
-
14-01-10, 14:19 #8
Sv: Lavkarbo - Er det dyrt?
Jeg ble anbefalt lavkarbo av legen min, eller Fedon. Søkte litt rundt på nett og snakket med venninner som har prøvd ulike retninger. Og jeg endte opp med Ketolyse, en lavkarbo-variant. Startet 4.januar og det har gått mye bedre enn forventet. Ikke vanskelig, jeg har knapt vært sulten ett sekund. Heller konstant god og mett. Og føler meg mer "med", dvs hodet er ikke så bomullsfyllt. Utrolig nok har jeg gått ned nesten 4 kg allerede
Selv om det har blitt lite treningstid, kun 1 gang faktisk.
Man trenger ikke mye ekstra eller fancy. Vanlig mat med ekstra fett (kjøtt, fisk og grønnsaker) men ikke brød, sukker og andre karbohydrater. Lov med egg, bacon, smør, ost og annet godt.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Lavkarbo links
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 4Siste melding: 14-04-11, 08:32 -
Lavkarbo oppskriftsbøker
Av Carro i forumet Bøker om kostholdSvar: 8Siste melding: 31-03-10, 07:48 -
Lavkarbo på Youtube
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 02-08-09, 03:48 -
Minus 45 på lavkarbo
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 19-07-09, 16:29 -
Lavkarbo-kurser
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 08-07-09, 13:37

Svar med sitat
Bokmerker