Hei

Jeg har de siste årene testet meg ofte for lavt stoffskifte, og de har ligget helt på grensen hele tiden ifølge legen. Etter første fødsel var det veldig lavt, men de mente det var pga graviditet og ga meg ikke medisiner men testet og testet. De gikk opp mot normalt nivå igjen.

Nå fikk jeg beskjed at prøvene i november var lave igjen, og tok ny test i desember og de var på grensen til normale. Skal ta ny igjen i januar...

Men hva tenker dere om mine symptomer:

Trøtt hele tiden, klarer meg godt på jobb og gir 110 % der, men kommer hjem og er super trøtt, orker ikke trene - gå tur. Gjør det jeg må i forhold til mine to barn. Glede meg til de sovner for natten så jeg kan slappe helt av på sofaen.

Armer og ben dovner ofte på kveldstid, kjennes ut som de brenner av og til og må bare "legge" dem ned på sofaen for jeg er så slitne i dem.

Vondt i ledd av og til

Huden klør, spesielt på overarmen. Men også magen, rygg, bryst, klør meg nesten til blods.

Ofte hodeverk.

Ofte vond- hovne mandler. (hals)

Hva annet kan det være enn lav stoffskifte? Har en del i familien som har dette. Jeg blir gal av å være så trøtt og sliten. Tok masse prøver i november men alle var fine (blodprøve osv) utenom stoffskifte som da var lavt..... Hva tror dere? Kan jeg be legen gi meg medisiner når prøvene er akkurat på grensen?

Sliten av dette..

takk for evt. svar

Tulia