De siste dagene etter jeg nå har gått på 50 mikrogr. Levaxin og 10 mikrogr. Liothyronin (sammen med hormoner for overgangsalderen- progesteron og østrogen), så har jeg blitt så veldig tungpusten. Jeg slapper av i dette sekund på sofaen og kjenner likevel at det er tungt å puste.
Er det en reaksjon på disse medisinene sammen? Jeg har fått beskjed fra legen at jeg kan øke Levaxin til 75 mikrogr., men holde Liothyronindosen til 1/2 tabl. (10 mikrogr.) . I følge hans beskjed skal jeg øke i morgen til 75 mikrogr. Levaxin for da har det gått en viss tid, men jeg vet ikke om jeg tør? Kan det bli verre eller blir det bedre? Er så i tvil og jeg kan ikke få tak i ham til uken for han er ikke tilstede da.. Rådvill!!

Alt dette hormonstyret gjør meg sprø, og jeg MÅ jo ha det, men hva om jeg ikke tåler det da! Tenk om jeg ikke tåler Armour, Efra eller noe i kombinasjon med de bioidentiske?! Blir nervøs av tanken!

Noen med samme erfaringer da dere gikk på Levaxin og evt. Lio sammen, eller dere som går på både hormoner for overgangsalderen og for stoffskiftet?