Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Vekt,medisin,mat
Threaded View
-
19-12-09, 15:05 #2
Sv: Vekt,medisin,mat
Jeg gikk veldig opp i vekt på Levaxin. Byttet til Armour og gikk ned 50 kg på fire mnd...
Men du må også behandle sekundærtilstander og sjekke for Candida, matintoleranse, vit/min-mangel osv.
Vil anbefale deg å ta MASSE b-vit og d3 - og kanskje magnesium og jern, men du må sjekke om du mangler det med blodprøver. Farlig å ta høye doser med mineraler hvis du ikke har mangel, men de fleste med lavt stofskifte er i det minste anemiske.
Holder ikke å bare ta B12, du må også få i deg de andre b-vit da de er essensielle for at kroppen skal klare å omdanne fett til energi. Vil anbefale deg å kjøpe i Sverige/Danmark da de selger sterkere medisiner. Ta likevel 3-4 ganger så mye som står på pakka hvis du har mangel. Se om det funker i løpet av 3-4 uker
Lignende tråder
-
ned i vekt
Av kaja1970 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 30-11-07, 11:14 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Ned i vekt
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 11-07-06, 17:11 -
medisin spm og T3-spm
Av Thyr i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 24-05-06, 17:13 -
Vekt
Av Meg i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 26-06-05, 20:40

Svar med sitat

Bokmerker