Jeg mener diett/kostråd som er bra for begge deler, jeg ligner jo på en michelin mann men kroppen liker seg jo ikke og nå er jeg blitt veldig flink med vitaminer og mineraler også. Tyngden og uvelfølelsen kommer jo selvsagt av at den ikke liker det jeg spiser samt at jeg fremdeles er på oppbygging i forhold til medisinering. Tyngden tynger meg jo også i forhold til at jeg har tannverk overalt hele tiden og knærne mine liker det ihvertfall ikke da de er dårlige turnknær. Ønsker å kunne gå ned i vekt da det er viktig av mange årsaker, trivsel er jo veldig viktig for oss samt at vonde ledd blir værre. Man merker 23 kilo. Leste et eller annet sted på forumet her et innlegg hvor det var noen som hadde klart å gå ned etter riktig medisinering og kosthold men husker ikke hvor jeg leste det.
Jeg er rimelig surrete i hue som så mange andre og alt av raske og trege karbo etc Forslag som har direkte matnavn eller det og det brødet med sånt pålegg etc er lettere å forholde seg til når man som regel handler og lager mat i nede periodene på formiddag og ettermiddag.
Har ikke øket dosen med levaxin akkurat nå fordi jeg begynte med Prednisolon på mandag pga forhøyet tall på hvite blodlegemer som støtter betennelstilstandene i kroppen. jeg takket ja pga alle tegn om binyreproblemer.