Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
10-12-09, 16:14 #11
Sv: Cortef kan gi osteoporose
Hei Vigdis!
Glad for å høre at du er bedre. Så heldig du er som kan trene! Jeg kan ikke det ennå, men det ser jeg veldig fram til. Jeg trente mye før jeg ble syk, var i ordentlig toppform, men jeg får vel starte i det små. Er så svimmel at trening er utelukket for tida, blir verre ved fysisk aktivitet.
Jeg har ikke tenkt så mye på bivirkningene av hydrkortison. Jeg har tenkt at så lenge jeg tar fysiologisk dose, bare erstatte det kroppen ikke klarer lage selv, så er det ingen stor fare for bivirkninger. Mente legen at vi hadde økt risiko selv på lav dose? Får vel være flinke til å ta kalsium da, og d-vitamin?
Men selv om jeg er svimmel, er jeg også mye bedre. Er ikke svimmel hele tida. På jobb i dag følte jeg meg riktig så sprek, hodet var på plass og jeg var ordentlig effektiv. Jobber ikke full dag. Men jeg forventer nesten at morgendagen blir ganske dårlig, det er ofte det som skjer etter en god dag
Men merker faktisk at jeg kan ha flere gode dager i strekk nå, forskjell fra før.
Hvilket tidspunkt på dagen er dere i best form? Jeg er alltid i elendig form før halv elleve/elleve. Deretter stiger formen. Får ofte en nedtur rundt tre-fire, og deretter bedre fra sekstida om kvelden.
Men vi er i siget, virker det som
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker