Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Tråd: Fra høyt til lavt
Threaded View
-
09-12-09, 16:57 #11
Sv: Fra høyt til lavt
Takker for svar, kjempeflott at det finnes slike som deg som er litt dreven for det er en stooor jungel.
Jeg var i gang for å lage en ny tråd jeg håpet bla annet du svarte på men er som sagt grønn så jeg finner ikke frem så lett, lage ny tråd knappen har gjemt seg.
Det er mange spørsmål som går igjen og igjen med noen svar på hvert spørsmål, jeg tenkte å lage en tråd som totalt tar for seg hva betyr alle blodprøvene og hvem bør man ta ved mistanke om for lavt stoffskifte og hvilke referanseområder er det vi og ikke helsevesenet som mener er best.
Totalt hvilke vitaminer og mineraler er viktig og hvilke verdier bør man ha eller innta. Jeg skrev ned litt referanse fra mange forskjellige innlegg. Du som er dreven og som vi alle er enige om er de fleste leger trege. Du hadde sikkert laget en fin enkel og lettlest oppskrift som vi ikke drevne kunne skrive ut og bli litt klokere slik at vi kan virke bestemte, kloke og opplyste når vi drar til legen: Vi må jo egentlig være våre egne leger med bare praktisk hjelp av leger til å gjennomføre vår egen diagnose(satt på sofaen)
Takk til deg som opplyser oss!Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Fra lavt til for høyt stoffskifte?
Av Nelly i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 30-04-09, 13:24 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
både for høyt og for lavt?
Av kvulpe i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 20-11-07, 16:05

Svar med sitat

Bokmerker